1 კლასი - თემა: ცხოველები და მათი საცხოვრებელი გარემო
82-ე საჯარო სკოლის 1ა კლასის მოსწავლეებმა დაამზადეს მათთვის საყვარელი ცხოველების/ფრინველების საცხოვრებელი გარემო


გაიხსენეს რით განსხვავდება ცოცხალი გარემო არაცოცხალისგან;
აღნიშნეს, რომ თითოეულ მათგანს სიცოცხლისთვის ესაჭიროება ,,სახლი", სადაც თავს დაცულად გრძნობს.
82-ე საჯარო სკოლის 4ბ, 4გ და 4დ კლასის მოსწავლეებმა შექმნეს საინტერესო პრეზენტაციები





მიმართულება: ცოცხალი სამყარო
22 აპრილი დედამიწის საერთაშორისო დღეა! ამ დღის აღსანიშნავად მცირედი წვლილი ჩვენც შევიტანეთ. 

ბავშვებო, მე მჯერა, რომ თქვენი მეგობრები აუცილებლად გაითვალისწინებენ თქვენს რჩევებს და ერთად ვიზრუნებთ დედამიწაზე, რადგან ,, სამყაროში ასეა, დედამიწა იბრუნებს, ბუნებას თუ მოვუვლით, მაშინ ჩვენზეც იზრუნებს!“

ჩემო პატარებო, დიდხანს, ძალიან დიდხანს, გვეცხოვროს ეკოლოგიურად სუფთა გარემოში.
სსიპ ქალაქ თბილისის N83 საჯარო სკოლა-ის
#5გ კლასის მოსწავლეებმა პრეზენტაციაზე ისაუბრეს ბუნებრივ გარემოზე და ადამიანის მავნე ზემოქმედებთ გამოწვეულ შედეგებზე, დედამიწაზე მწვანე საფარის შემცირებაზე.
მოსწავლეებს გააზრებული აქვთ პასუხისმგებლობა, რომ მოუფრთხილდნენ ბუნებას. ასევე მოუწოდებენ თანატოლებსაც, რომ ერთად იზრუნონ ბუნებაზე და ჯანსაღ გარემოზე.
მადლობა ბავშვებს აქტიურობისთვის

#22აპრილიდედამიწისდღეა გილოცავთ 

#დავეხმაროთდედამიწას
სსიპ ქალაქ თბილისის N8 საჯარო სკოლის 5ბ კლასისა და #83 საჯარო სკოლის 5გ კლასის მოსწავლეების მიერ შესრულებული კომპლექსური დავალება ,,მეტყველი მაისური".
მოსწავლეებმა:


მადლობა ბავშვებო საუკეთესოდ შესრულებული დავალებისთვის

ჩვენ მართლაც შევძელით მაისურების ,,საუბარი"



კომპლექსური დავალება ბუნებისმეტყველებაში
,,ეკო-ჟურნალისტი“ .





5გ კლასის მოსწავლეების მიერ არდადეგებზე შექმნილი ეკოსისტემები

სსიპ ქალაქ თბილისის N83 საჯარო სკოლა
სსიპ ქალაქ თბილისის N83 საჯაროს კოლის 5გ კლასის მოსწავლეების მიერ ბუნებისმეტყველებაში შესრულებული კომპლექსური დავალება ,, დედამიწის ადგილი მზის სისტემაში". 





მზის სისტემის უკეთ შესასწავლად მოსწავლეებმა :



ჩემი მარჯვე ბავშვების მიერ დამზადებული ,,ადამიანის ორგანოთა სისტემები"



ოთხმოცდამესამე საჯარო სკოლის 6გ კლასის მოსწავლეებმა შეძლეს:



,,უთხარი არა მავნე ჩვევებს!’’
83-ე საჯარო სკოლის 6გ კლასის მოსწავლეებმა აიმაღლეს ცნობიერება მავნე ჩვევების უარყოფითი შედეგების შესახებ.
გაანალიზეს მავნე დამოკიდებულება და პრევენცია ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდრებით, რადგან ცხოვრების ჯანსაღი წესის დამკვიდრება არის ერის არა მარტო ფიზიკური, არამედ მენტალური გაჯანსაღებისაკენ გადადგმული ნაბიჯი.
პროექტი ,, ძველი ნივთების ახალი სიცოცხლე"
82-ე და 83-ე საჯარო სკოლის მეექვსე კლასის მოსწავლეებმა ნარჩენების შემცირებისა და ეფექტიანად მართვის მიზნით განახორციელეს პროექტი ,,ძველი ნივთების ახალი სიცოცხლე", რომელიც გულისხმობს ნარჩენების ხელახალი გამოყენებით რაიმე ახალი ნივთის შექმნას.




ჩემი ჭკვიანი ბავშვების მიერ დამზადებული ,,ადამიანის ორგანოთა სისტემები"



82-ე საჯარო სკოლის 6ბ კლასის მოსწავლეებმა შეძლეს:



No comments:
Post a Comment