სსიპ ქალაქ თბილისის
#82 საჯარო სკოლის
1- დ კლასის
ს ა დ ა მ რ ი გ ე ბ ლ ო პ რ ო გ რ ა მ ა
2019-2020 სასწავლო წელი
სარჩევი
|
1.დამრიგებლის საკონტაქტო
ინფორმაცია ......................3
2.დამრიგებლის მუშაობის მიმართულებები
კონკრეტული სპეციფიკიდან
გამომდინარე
..........................4
3. დამრიგებლის რეფლექსია
..........................5
4.დამრიგებლის მუშაობის მიზნები
კლასში ..........................6
5.მოსწავლეთა მონაცემები
...................................7
6. კლასის ცხრილი პედაგოგების
მითითებით ............................9
7. კლასში გადანაწილებული
ფუნქცია მოვალეობები..............................10
8. სადამრიგებლო საათის
თემები............................12
9. დაგეგმილი აქტივობების ჩამონათვალი
..............................15
მასწავლებელი: თეა
მამისაშვილი
მისამართი: ჭიჭინაძის ქ. 1 კორპ.7
ბინა 65
ტელ: 577 33 4 9 51
ელ-ფოსტა: mamisashvili1979@gmail.com
დამრიგებლის მუშაობის
მიმართულებები
კონკრეტული საფეხურის სპეციფიკიდან გამომდინარე
ა) გააცნოს მოსწავლესა და მის
მშობელს/კანონიერ წარმომადგენელს (შემდგომში მშობელი) მათი უფლებები და მოვალეობები
(სკოლის შინაგანაწესი, მოსწავლის ეთიკის კოდექსი, სასკოლო სასწავლო გეგმის შესაბამისი
საკითხები და სხვ.);
ბ) რეგულარულად ჩაატაროს სადამრიგებლო
საათი (დაწყებით და საბაზო საფეხურზე);
გ) დაეხმაროს მოსწავლეს აკადემიური
თუ სასკოლო გარემოში წამოჭრილისხვადასხვა პრობლემის გადაჭრაში;
დ) იყოს შუამავალი მოსწავლეს, მშობელსა
და მასწავლებელს შორის პრობლემების წარმოქმნის შემთხვევაში;
ე) რეგულარულად მიაწოდოს მშობელს
ინფორმაცია მოსწავლის აკადემიური მიღწევის, დისციპლინის, პიროვნული პრობლემებისა
თუ წარმატებების შესახებ.დაუშვებელია ერთი მოსწავლის დისციპლინისა და აკადემიური მიღწევის
შესახებ სხვისი თანდასწრებით საუბარი;
ვ) საჭიროების შემთხვევაში,
შეხვდეს დაინტერესებულ მშობელს და მიაწოდოს მას მოსწავლესთან და სკოლაში მიმდინარე
პროცესებთან დაკავშირებული ინფორმაცია;
ზ) გაიგოს მოსწავლის მიერ
სკოლის გაცდენის მიზეზი;
თ) გააკეთოს სადამრიგებლო კლასის
თითოეული მოსწავლის აკადემიური მიღწევის, გაკვეთილებზე დასწრებისა და ქცევის ანალიზი
მასწავლებლებისგან მოწოდებული ინფორმაციის საფუძველზე და დაწეროს თითოეული მოსწავლის
მოკლე დახასიათება. დახასიათებაში აღწერილი უნდა ძლიერი მხარეები, მისი წარმატებები
როგორც აკადემიური, ასევე სოციალური ურთიერთობების თვალსაზრისით, მოსწავლის მონაწილეობა წრეებში, სპორტულ
შეჯიბრებებსა თუ სხვა სახის ღონისძიებებში; მოსწავლის აკადემიური, ფიზიკური, ემოციური
და სოციალური განვითარებისათვის მნიშვნელოვანი საკითხები, რომელთა გათვალისწინებაც
სასარგებლო იქნებოდა მოსწავლისათვის;
ი) მოსწავლის სხვა სკოლაში
გადასვლის შემთხვევაში, დამრიგებელმა უნდა მოამზადოს ინფორმაცია მისი აკადემიური
მიღწევისა და გაკვეთილებზე დასწრების შესახებ.
დამრიგებლის მუშაობის მიზნები
კონკრეტულ
კლასში
დამრიგებლის მუშაობის მიზანია, დაეხმაროს მოსწავლეებს ზოგადი განათლების
ეროვნული მიზნების მიღწევაში, პიროვნული, ზნეობრივი, გონებრივი და ფიზიკური შესაძლებლობების
განვითარებაში; დამრიგებელი ხელს უნდა უწყობდეს მოსწავლეებში ჯანსაღი ცხოვრების წესის
დამკვიდრებას, უნდა უვითარებდეს მათ დემოკრატიულ ღირებულებებზე დამყარებულ სამოქალაქო
ცნობიერებას და ეხმარებოდეს მათ ოჯახის, საზოგადოებისა და სახელმწიფოს წინაშე საკუთარი
უფლება-მოვალეობების გააზრებაში.
❖
სრულფასოვანი აღზრდა - სააღმზრდელო
მუშაობა მიმართული უნდა იყოს პიროვნების ფიზიკური, ფსიქიკური, სოციალური და სულიერი
განვითარებისაკენ;
❖
მოსწავლის შესაძლებლობების გამოვლენა
- დამრიგებლის ფუნქციაა მოსწავლის შინაგანი ძალების ამოქმედება და მათი ნიჭისა და შესაძლებლობების
გამოვლენისათვის სათანადო პირობების შექმნა;
❖
მოსწავლეებში პასუხისმგებლობისა
და ვალდებულების გრძნობის განვითარება -დამრიგებელმა მოსწავლეთა ჩართულობის ხელშესაწყობად
საშუალება უნდა მისცეს მათ მონაწილეობა მიიღონ აქტივობების (ზეიმები, ლაშქრობები, ექსკურსიები
და სხვ.) დაგეგმვასა და ამ დროს წამოჭრილი პრობლემების მოგვარებაში. დამრიგებელმა მაქსიმალურად
უნდა გაითვალისწინოს მოსწავლეთა ინტერესები;
✔თანამშრომლობის
პრინციპი- დამრიგებლის ურთიერთობა მოსწავლეებთან
უნდა ემყარებოდეს თანამშრომლობას, ურთიერთპატივისცემასა და ურთიერთნდობას.
კლასში ირიცხება 28 მოსწავლე
მოსწავლეთა ოჯახური პირობები დამაკმაყოფილებელია.
კლასი
მეგობრულია და კომუნიკაბელური, აქვთ თბილი დამოკიდებულება ერთმანეთთან
და პარალელურ კლასელებთან.
14 - გოგონა 14 - ვაჟი
1 დ კლასის ცხრილი
N
|
ორშაბათი
|
სამშაბათი
|
ოთხშაბათი
|
ხუთშაბათი
|
პარასკევი
|
დრო
|
1
|
მუსიკა
|
ხელოვნება
|
მუსიკა
|
ქართული ენა
|
მათემატიკა
|
850- 945
|
2
|
სპორტი
|
ბუნებისმეტყველება
|
მათემატიკა
|
მათემატიკა
|
სპორტი
|
950–1035
|
3
|
ქართული ენა
|
მათემატიკა
|
ქართული
|
მათემატიკა
|
ქართული ენა
|
1040– 1125
|
4
|
ქართული ენა
|
ქართული
ენა
|
ბუნებისმეტყველება
|
სპორტი
|
ქართული
ენა
|
1145 – 12 30
|
5
|
ხელოვნება
|
1235 -1320
|
მასწავლებლის
ცხრილი
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
ორშაბათი
|
4-ა
|
3-ბ
|
7-ბ
|
|||
სამშაბათი
|
1-გ
|
1-დ
|
1-ბ
|
3-ა
|
5-გ
|
7-გ
|
ოთხშაბათი
|
5-გ
|
7-ბ
|
1-დ
|
4-ა
|
8-გ
|
|
ხუთშაბათი
|
3-ა
|
8-გ
|
3-ბ
|
5-გ
|
||
პარასკევი
|
1-გ
|
1-ბ
|
7-გ
|
1დ კლასის საგნის მასწავლებლები
№
|
საგანი
|
მასწავლებელი
|
თავისუფალი
დრო (გაკვეთილი)
|
1
|
ქართული
|
დარეჯან მაჭარაშვილი
|
|
2
|
მათემატიკა
|
ნინო
მახარობლიძე
|
|
3
|
ინგლისური
|
||
4
|
ბუნებისმეტყველება
|
თეა
მამისაშვილი
|
|
5
|
მუსიკა
|
ლალი თორაძე
|
|
6
|
ხელოვნება
|
ლალი თორაძე
|
|
7
|
სპორტი
|
თამუნა ბაზერაშვილი
მაია
|
|
*
|
კლასის საათი
|
თეა
მამისაშვილი
|
პარასკევი
დიდი დასვენება
|
*
|
მშობელთა კრება
|
თეა მამისაშვილი
|
პარასკევი
1400-
|
სსიპ თბილისის 82-ე საჯარო სკოლა სადამრიგებლო პროგრამა
1დ კლასის სახელმძღვანელოების ნუსხა
№
|
საგანი
|
გამომცემლობა
|
ავტორი
|
1
|
ქართული
|
||
2
|
მათემატიკა
|
||
3
|
ბუნებისმეტყველება
|
||
4
|
ინგლისური
|
||
5
|
მუსიკა
|
||
6
|
ხელოვნება
|
||
7
|
სპორტი
|
სექტემბერი
|
⮚
საკლასო საზოგადოების ჩამოყალიბება ერთმანეთის გაცნობა,სკოლასთან შეგუება
რატომ დავდივართსკოლაში?ურთიერთობის განმტკიცება,ერთმანეთის მიმართმზრუნველი დამოკიდებულებისჩამოყალიბება.
⮚
თანამშრომლობის მნიშვნელობა, ცნება
„თანაკლასელი“ |
ოქტომბერი
|
⮚
კლასში ქცევის წესებისშემუშავება. წესებიჩვენი
მეგობრები არიან,რომლებიც გვეხმარებიან სწავლასა და ურთიერთობაში(უფროსებთან მისალმების,მიმართვის, „თქვენ“ფორმის გამოყენებისსაჭიროება, ხელის აწევიკულტურა, საკლასო ნივთების მოვლის აუცილებლობა; საკუთარი და სხვის საკუთრების გაფრთხილება).
⮚
მოსწავლის დაზოგადად,ადამიანების,დედის, მამის სხვადასხვა პროფესიის წარმომადგენლების უფლებები და
ვალდებულებებიპასუხისმგებლობის გრძნობა. |
ნოემბერი
|
✔ სოციალურად ღირებულქცევებზე/ქცევის
წესებზე საუბარი- ეთიკა, ზრდილობა საკლასოგარემოში(„ჯადოსნური სიტყვები”: გმადლობთ,ბოდიში, თუ შეიძლება); ეთიკა, ზრდილობა სხვადასხვა სიტუაციაში (ტრანსპორტი დაბადების დღე)
✔
მორალურიცნობიერებისგანვითარება - სწორი
და არასწორისაქციელის შეფასება; არავის აქვსდაჩაგვრის,ძალადობის, დაცინვის და გარიყვისუფლება. მაგრამარსებობს ქცევები რომლებიცხდება უნებლიედ,შემთხვევით განზრახვისგარეშე. სხვადასხვასაქციელის გაცნობიერება.
✔
ურთიერთობისას და სწავლის პროცესში
წამოჭრილი სირთულეები და მათი მოგვარების გზები, კონფლიქტების აცილებისა და მოგვარების უნარების განვითარების აუცილებლობა. |
დეკემბერი
|
✔
ადამიანთა შორისმსგავსება დაგანსხვავება.ემოციები (მაგ:სიხარული, შიში,გაბრაზება,წყენა) და ადამიანური
თვისებები (მაგ.:სიკეთე,სიბეჯითე, სიმამაცე,სიზარმაცე,სიმორცხვე)
✔
საკუთარ თავსა დაძალებში დარწმუნება,
საქმისკეთებისას„შრომისმოყვარეობისა“ და “მონდომების“მნიშვნელობა.
✔
დროის ყადრი. საათის დანიშნულება, დროის
მართვა |
იანვარი
|
⮚
ბუნების მოფრთხილების აუცილებლობა
(ხეების მოვლა,ქუჩაში სისუფთავის დაცვა) ბუნებისდაცვითი ღონისძიებები;ბუნების მოვლენები,მათი მნიშვნელობა,ცხოველების, ფრინველების ცხოვრების ნირი და შეგუება გარემოსთან,ურთიერთობაშინაურ ცხოველებთან. |
თებერვალი
|
⮚
საკუთარი სხეულის როგორც უნიკალურის აღქმა,
მისი გაფრთხილების აუცილებლობის გაცნობიერება.
⮚
პირადი ჰიგიენა,თავის მოვლის
ჩვევები; ჯანსაღიკვება და სასარგებლო პროდუქტები;სპორტული აქტივობის მნიშვნელობა.
⮚
ავადმყოფობის გავრცელების
წყაროები. |
მარტი
|
⮚
სახლის მისამართის,ოჯახის წევრების
ტელეფონის ნომრების ცოდნა,სკოლის შენობაში ორიენტირება, უცნობ ადამიანებთან ფრთხილად ყოფნა, პირადი უსაფრთხოებისდაცვა (ცოდნა იმისა, რომ არ შეიძლება დაუკითხავად მედიკამენტების აღება, ასანთით თამაში, დაუკითხავად გასვლა ეზოდან).
⮚
ქუჩაში მოძრაობის წესები, სხვადასხვა
საგზაო ნიშნებისმნიშვნელობა შუქნიშნის ფერები |
აპრილი
|
✔
წიგნიერების მნიშვნელობა,საყვარელი
ზღაპრები და პერსონაჟები,მითები და წაკითხული მოთხრობები
✔
ხელოვნების სხვადასხვა დარგი:
მხატვრობა,თეატრი;საყვარელი ფილმები და მულტფილმები, მუსიკა.
✔
ტექნიკური საშუალებების და
საყოფაცხოვრებო ნივთების დანიშნულება,მათი სარგებელი ან საფრთხე,გამოყენებისას უსაფრთხოების წესების დაცვის აუცილებლობა |
მაისი
|
⮚
ქალაქის თუ სოფლის
ისტორიული და კულტურული მნიშვნელობი მქონე ადგილები (ძეგლები
⮚
დღესასწაულების აღნიშვნის
ტრადიციები. |
1.
ჩასატერებელი
ღონისძიება
|
დრო
|
მიზეზი
|
ინდიკატორი
|
საზეიმო დახვედრა პირველკლასელებს-პირველი
ნაბიჯები სკოლაში
|
სექტემბერი
|
მასწავლებლისა,სკოლის და მოსწავლის დამოკიდებულება
|
ფოტო და ვიდეო მასალა
|
თითოეული მოსწავლის ინდივიდუალური თავისებურებების
გარკვევა და მასზე დაკვირვება.
|
სექტემბერი
|
გაცნობა,სკოლასთან შეგუება
ურთიერთობის
განმტკიცება,ერთმანეთის მიმართმზრუნველი
დამოკიდებულებისჩამოყალიბება. თანამშრომლობის მნიშვნელობა,
ინტერესები, ჰობი.
(პიროვნული და მორალური განვითარება)
|
|
ბარაქიანი
შემოდგომა
|
ოქტომბერი
|
წელიწადის დროების განსაზღვრა,შემოქმედებითობა,სხვადასხვა
კუთხის ტრადიციების გაცნობა.
სასკოლო ზეიმი,ლექსები,სიმღერები,წარმოადგენე
საქართველოს კუთხის დრადიციებს.ასევე შექმნიაან აპილკაციებს
|
ფოტო და ვიდეო მასალა
|
მშობელთა
კრება
|
ოქტომბერი
|
მოსწავლეთა შედეგების გაცნობა
|
ოქმი
|
თბილის
ქალაქობა
(გასვლითი)
|
ნოემბერი
|
დედაქალაქის მნიშვნელოვანი ადგილების გაცნობა
|
ფოტო მასალა,გაზეთის გამოცემა
|
წელო,წელო ახალო
(საკლასო,
გასვლითი)
|
დეკემბერი
|
მხატვრული მეტყველების განვითარება,როლების
მორგება,მარტივი მუსიკალური სიმღერების შესრულება
|
ფოტო და ვიდეო მასალა
დეკორატიული გაფორმება
|
მშობელთა კრება
|
დეკემბერი
|
მოსწავლეთა შედეგების გაცნობა
მომდევნო სემესტრში დაგეგმილი აქტივობების გაცნობა
|
ოქმი
|
მოზარდ მაყურებელთა
თეატრი
|
თებერვალი
|
მოსმენის ,საზოგადოებაში ქცევის წესების
დამკვიდრება.შემოქმედების პატივისცემა
აფიშის ,ბილეთის გარჩევა.
ხელოვნებისადმი პატივისცემა ,სოციალური
და კვლევითი უნარების განვითარებისთვის,გართობისა და დასვენების დროს გაუცნობიერებლად
იძენენ ახალ ცოდნას,
|
ფოტო მასალა.გაზეთის დამზადება,შთაბეჭდილებებლი
|
დედის დღე
|
მარტი
|
საგანთაშორის კავშირი,ხელოვნებისა ,ინგლისურის
და ქართულის ინტეგრირება.
საზეიმო დილა საკლასო ოთახში,მოსწავლეები
შეძლებენ ლექსის წარმოთქმას,საკუთარი ხელით შექმნილი საჩუქრების პრეზენტაციას,
|
მისალოცი ბარათები.ფოტო,გაზეთი
|
მშობელთა კრება
|
მარტი
|
შუალედური მონაცემების გაცნობა
|
ოქმი
|
მსვლელობა კინოში
|
აპრილი
|
ქცევის და მოსმენის უნარის გამომუშავება,მეგობრობის,კომუნიკაციის
უნარების გამომუშავება
|
ფოტო მასალა,ბილეთი
|
რბილი სათამაშოების გამოფენა
|
აპრილი
|
ხელნაკეთი ნივთების გამოფენა და შემოქმედებითობის
გამოვლენა
|
სათამაშო.ფოტო
|
წიგნის კითხვის უნარის ჩამოყალიბება, მოსწავლეებმა
შეძლონ წაკითხულისადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
|
აპრილი
|
კითხვის გაკვეთილი.
(ინტელექტუალური ესთეტიური განვითარება - თვალსაწიერის გაფართოება)
|
მოსწავლეთა ნამუშევრები
|
დედაენის გაცილება
|
მაისი
|
საკლაო ღონისძიება.მოსწავლეთა ჩართულობა,
საჭირო რეკვიზიტების ხელით დამზადება
|
ფოტო მასალა,ვიდეო მასალა.საპრეზენტაციო
მასლალა
|
ექსკურსია
|
ივნისი
|
კულტურული ძეგლებისა და უცნობი ადგილების მონახულება. კლასის ერთობა/მეგობრობის გაღრმავება.
მსჯელობისა და შეფასების უნარების ჩამოყალიბება და განვითრება.
|
ფოტო მასალა
|
მშობელთა კრება
|
ივნისი
|
მოსწავლეთა მონაცემების გაცნობა
|
ოქმი
|
No comments:
Post a Comment